Parlament

Parlament

2016. május 1., vasárnap

Orsi itthon

Tavaszi szünet volt Orsi egyetemén, így két és fél hetet itthon tölthetett. Orsinak egy percnyi megállása nem volt ebben az időszakban, de a Pál család is újra csúcsra járt az elmúlt hetekben.
Április 12-én érkezett meg Orsi. A Zsolt utcai lift tükrében újra teljes létszámban jelent meg a Láp család Láp Isro-val kiegészülve (Lápékkal kizárólag a liftben találkozhatunk, a tükörből integetnek vissza nekünk).
Lápék a lift tükrében: Isro, Ózsoj, Artep, Irob és Itak
Orsi azonnal elhúzott Pécsre, hogy három napos igazi csajos bulit csaphasson a barátnőivel.
Orsi barátnőivel Pécsett
17-én, vasárnap családi segway-ezés a Narmafánál, de erről már blogoltam.
Családi segway-ezés
20-án, szerdán a Csipkerózsikát nézte meg a három lány az Operában.
22-én, pénteken köszöntött be a pészah, a széderestét hagyományosan sógornőméknél töltöttük. Ezúttal a lányok dalban válaszoltak arra a kérdésre, hogy miben különbözik ez az est a többitől.
Ildikó, Bori, Borcsa (Bori barátnője), Petra, Orsi és Eszter a széderesti asztalnál
Másnap, szombaton babanézőbe mentünk Miskolcra, mert március 31-én megszületett kisebbik unokaöcsém kislánya, Lilla. Babalátogatás előtt azonban még fürödtünk egyet a miskolc-tapolcai barlangfürdőben is, sőt, két geoládát is megkerestünk a környéken (utoljára augusztusban, ausztriai nyaralásunk során találtunk meg Orsival közösen egy geoládát a Schafbergen).
A barlangfürdő előtt
Ládakeresés közben
Lányaim Lillussal
24-én vasárnap Orsi barátja, Szahar is eljött hozzánk. Szahar 21-én érkezett, ő csak 10 nap szabadságot kapott. Playstation-öztek Orsival, majd váratlanul felköszöntöttek a közelgő születésnapom alkalmából, egy szép karórát kaptam tőlük.
Orsi és Szahar 3D szemüvegben autóversenyeznek
26-án, kedden Kati Orsival shoppingolt, este pedig Szahar szüleinél voltunk grillpartin (Szahar a stake-készítés mesterévé vált).
Orsi és Szahar a grillparti után
30-án, szombaton előrehozott születésnapi ebédet tartottunk a Mandragóra étteremben. Nagyon sok meglepetésben és figyelmes ajándékban volt részem, de erről majd később számolok be. A 60 évet ugyanis még meg kell érni, keddig még sok idő van.
Az ünneplő család a Mandragóra különtermében
Még soha egyetlen anyák napján sem csendült fel olyan korán az "Orgona ága, barackfa virága...", mint ma hajnalban, 3:40-kor. 3:50-kor ugyanis indultunk a repülőtérre, véget ért Orsi hazalátogatása.
Hajnali köszöntés 3:40-kor
Mikor ezeket a sorokat írom, Orsi már "otthon" van Gederán, a jövő héten folytatódik az egyetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése