Parlament

Parlament

2015. március 9., hétfő

Nem én voltam

Közlemény:

Két héttel ezelőtt ez a film jelent meg a YouTube-on:


  • Egy rám megtévesztésig hasonló személy nevemmel visszaélve készítette ezt a videót, melyhez semmi közöm.
  • Ha mégis én készítettem volna, akkor reggelente zuhanyozás közben az "Este van már nyolc óra" kezdetű népdalra különféle rímfoszlányok kavarogtak volna a fejemben, melyek egy-két nap múlva konkrét alakot öltöttek volna.
  • Továbbra is meg nem engedve, hogy én készítettem, a zenei alapot minden bizonnyal egy Roland BK-7m kísérő elektronika támogatásával játszottam volna fel. Ezt a zenei alapot feltettem volna a telefonomra.
  • A filmkészítéshez megfelelő környezetet választottam volna, ami édesanyám páratlan népi köcsöggyűjteményének közelében, két plüssmackó társaságában lett volna. A dalt egy Panasonic HDC-SD60 videokamerával rögzítettem volna, miközben a telefonomról a fülemben szól a zenei alap.
  • Továbbra is hangsúlyozva, hogy semmi közöm az egészhez, a filmet a zenei alappal megfelelő ingyenes videoszerkesztő programokkal kevertem volna össze, különösen a MovieMakert és a VideoPAD-et használtam volna.
  • Esetleg a neten olyan fotókat és filmeket kerestem volna, melyek üres TESCO-parkolókat valamint a pálinkázó miniszterelnököt ábrázolják, persze szigorúan feltételes módban. Ezeket szintén a filmhez szerkesztettem volna.
  • Az elkészült filmalkotást feltölteném a YouTube csatornámra - ha volna ilyenem - és várnám, hogy mi történik.
  • Ezt az egész cécót csak azért csinálnám végig, mert tele lenne az összes tököm azzal, hogy a kormány már megint megkérdezésem nélkül pofázik bele az életembe.
  • A közzétételt követő 3. napon nagyon csodálkoztam volna, hogy a dal nézettsége az addigi 7-ről hirtelen 120 ezerre ugrik fel, mert először a cink.hu, majd a vs.hu, később az origo.hu, majd a hvg.hu is közölte volna a videót, persze, ha én készítettem volna. Az pedig tényleg furcsa lett volna, hogy két napig az én dalom vezette volna a YouTube hazai népszerűségi listáját.
  • Másnap nagyon meglepődtem volna, hogy az ATV esti és későesti híradója bead egy részletet a filmből. Az is meglepett volna, ha egy hét múlva a Népszabadság szintén egy fényképet jelentetett volna meg rólam, persze amennyiben az a fénykép valóban engem mutatott volna.
  • A két hét utáni több mint 400 ezres nézettség is csak azért nem lepett volna meg, mert szerencsére nem engem érintett volna.
  • Természetesen semmi bajom sem a kormánnyal, sem a vasárnapi zárva tartással, sem a miniszterelnökkel, ezért még egyszer nyomatékosan elhatárolódom ettől a förmedvénytől. Legfeljebb az alábbi nosztalgikus dallal emlékeztem volna meg az utolsó vásárlós vasárnapról:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése