Parlament

Parlament

2013. február 1., péntek

Rövid farsang

Idén a farsang egy héttel rövidebb, mint tavaly és több mint hárommal, mint tavalyelőtt. Március 31-én lesz húsvét, február 12-én hamvazószerda. 14-én lenne a torkos csütörtök, de mivel az egyben Valentin-nap is, ezért a vendéglősök erre a csütörtökre tették át a torkoskodást. Naná, majd lemondanak a jó kis Valentin-napi bevételről.
Petráéknál ma volt az iskolai farsang, legkisebb lányunk ananásznak öltözött.
Szebbet nálam nem találsz,
Én vagyok az ananász!
Képzelhetitek mennyi jelmezünk maradt Boritól és Orsitól, ajánlgatjuk ezeket Petrának, de ő mindig más akar lenni. Sokat gondolkodtunk az idei jelmezén, végül kaptunk ananász-mintás anyagot, amit Kati megvarrt, alatta egy hurkába tekert, félig felfújt gumikrokodillal tömtük ki, a fejdísze kartonból készült. Katinak igyekeznie kellett, mert szerdán elrepült Berlinbe a szokásos érmevásárra. Petra korábbi jelmezeit itt nézhetitek meg.
20 évvel ezelőtt még a kollégáimmal rendeztünk jelmezbálokat. 1991-ben - khm - óvszernek öltöztem, 1992-ben pedig hóhérnak. Abban az évben Kati - már várandósan Borival - Kisvakond volt. 1993-ban öltöztünk be utoljára: Kati Piroska volt, én meg a farkas.
Az idei báli szezont Orsi szalagavatójával nyitottuk meg, nem valószínű, hogy egyéb bálon részt veszünk ebben a szezonban. Az Operabálon egészen biztosan nem, mivel kormányunk oly puritán, hogy a Magyar Állami Operaházban immár harmadik ízben idén is elmarad a bál. 2011-ben a meghirdetett esemény helyett jótékonysági előadást tartottak, tavalyra és idénre már meg sem hirdették a bált. A szervező honlapján még a 2012-es bál elmaradásáról értesítik az odatévedőt, az ideiről már szó sem esik. Nem baj, a gazdagok nemcsak a befektetéseiket viszik Bécsbe, de operabálba is oda járnak. Mindenesetre álljon itt a KFT együttes híres száma, a Bál az Operában:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése