Parlament

Parlament

2013. február 28., csütörtök

A fene egye meg, lezúztam az autót!

Ráadásul én voltam a hibás. Részben. Egy koccanáshoz mindkét fél hozzájárulása szükségeltetik.
A Mészáros utca és a Győri utca sarkán van egy kereszteződés, ahol elég zűrös balra nagy ívben kikanyarodni. Az történt, hogy a külső sávban egy taxis elengedett, kinéztem a másik irányba és szép lassan elkezdtem befelé csorogni. A belső sávban nagy sebességgel jött egy Honda, azzal koccantam. A Nissan jobb első lámpája és a lökhárító sérült meg, a Hondának pedig a bal hátsó ajtaja és a küszöb.
Kilenc és fél éve van meg a Nissanom, azóta kb. százezer km-t mentem vele, és szerencsére ez volt az első koccanásom. 2005-ben ugyan éjszaka belement egy részeg Kiskunlacházán, míg mi aludtunk, de az nem az én hibámból volt.
Az alábbi koccanásos baleseteimre tudok visszaemlékezni:
  • '88-ban a cégem által bérelt Zsigulival egy másik Zsigulinak mentem hátulról,  mert az elindult majd hirtelen megállt. Természetesen én voltam a hibás.
  • Valamikor 1990 táján, még trabantos koromban a Pozsonyi út felől soroltam fel a Margit hídra és egy Zsigulival koccantam. Én voltam a hibás.
  • 1993-ban egy éves volt a Tipo, amikor egy trabantos elém kanyarodott a Déli Pályaudvarnál. Ő volt a hibás.
  • 1999 környékén az Árpád fejedelem útján ráfutottam egy előttem menőre, mert az hirtelen fékezett. Én voltam a hibás.
  • 2001-ben egy taxival ütköztem a Várban. Ő volt a hibás.
  • 2003-ban oldalról belém jöttek a Kerepesi úton. Itt is a másik autó volt a hibás.
32 év és kb. 250 000 km után ez volt a negyedik olyan koccanásom, amelyben vétkes voltam. Nyolc évenként egy, nem is rossz arány. Személyi sérüléssel járó balesetem soha nem volt még.
Milyen érdekes, hogy 1500 km leautózása után egy banális városi koccanásom van. Most a B10-es besorolásom kettővel visszamegy (egy évre előre fizettem a biztosítást, nem is tudom, ilyenkor mi van, csak jövőre emelkedik a díjam?).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése